Supply Chain Manager (m/f/d)
About the company
Alumichem er en dynamisk virksomhed, der specialiserer sig i produktion af unikke kemiske produkter til industrien. Siden grundlæggelsen i 2011 har Alumichem gennemgået en spændende rejse med vækst og innovation, og har etableret sig som en førende aktør inden for sin produktkategori på internationalt plan.Som arbejdsplads er Alumichem inkluderende og fremmer en stærk kultur, hvor medarbejdernes trivsel vægtes højt. Vi prioriterer et støttende miljø og arrangerer regelmæssigt engagerende events for vores team.
Responsibilities
Arbejdsopgaver: Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver bl.a.:
- Udvikle og implementerer strategier for Supply Chain.
- Kontrakt og prisforhandlinger med leverandører og logistik partnere i ind og udland, og ud fra data løbende forbedrer disse.
- Styring af interne og eksterne lagre i DK og i udlandet.
- Ordrehåndtering fra oprettelse til afslutning, afrapportering og fakturering.
- Ledelse af Supply Chain Team på 3 personer med lokation i Kalundborg.
- Koordinering mellem Supply Chain, produktion og salg.
- Opsamle relevante data og rapporterer til Alumichems ledelse.
Profile
Faglige kompetencer:
- Du har solid erfaring inden for Supply Chain Management.
- Du har en relevant uddannelse, f.eks. kemiingeniør.
- Du har erfaring med ISO 9001/14001.
- Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgave.
- Du er ansvars- og kvalitetsbevidst.
- Gode sprogkundskaber - engelsk tale og skrift på forhandlingsniveau.
Benefits
Vi tilbyder en spændende hverdag med mulighed for at gøre en forskel, professionel udvikling og støtte både fagligt og personligt, løn efter kvalifikationer med muligheder for vækst og større frihedsgrader for den rette person.
Salary information
Om dig:
- Du kommunikerer ubesværet på dansk og engelsk i både skrift og tale.
- Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod.
- Du kan holde mange bolde i luften og er struktureret.
- Du trives med at have ansvar.
- Gerne erfaring fra den kemiske industri.
- Du er en teamplayer med godt humør.
About Hays
Real purchasing professionals are rare, in high demand and have a correspondingly high market value. Whether in operational or strategic purchasing, in indirect or direct purchasing, in line management or as a project expert, Hays opens doors for you and provides advice on your next career step – completely free of charge. We will find the right job for you on the basis of your experience and according to your interests and ideas. Simply register with us and benefit from interesting and suitable job offers and projects that are not advertised on the market. We look forward to hearing from you.
Staffing process for a permanent or temporary position
- Analysis of qualifications
- Telephone or personal interview
- Contact with customers
- Contract with Hays
- 1
- 2
- 3
- 4
1. Analysis of qualifications
We will review your application documents and carry out a detailed analysis of your professional qualification.
Contact at Hays
+45 33 383 214© Copyright Hays plc, . Ordet HAYS, H-enhederne, „Hays Working for your tomorrow" og „Powering the world of work" og tilhørende logoer og illustrationer er varemærker tilhørende Hays PLC. H-enhederne er originale designs, der er designbeskyttede i mange lande. Alle rettigheder er forbeholdt.